Verjaardag van de leider der geloof, Imam Ali(as)& Imam Mohammad-ul-Taqi(as)

Oprechte felicitaties voor de geboortedag van, wiens geboorteplaats de heilige Ka`ba is, onze heer en de heer der rechtvaardigheid Imam Ali (AS)en de verjaardag van de negende onfeilbare imam de heer Mohammad-ul-Taqi(as) aller eerst aan onze meester Imam Al-Mahdi (alf) en vervolgens aan alle trouwe volgelingen en liefhebbers van de ahlulbait(as).

Deze dag wordt trouwens ook de “Vaderdag” genoemd en binnen de sjiitisch gemeenschap wordt Imam Ali(AS) symbolisch als de beste vader ten alle tijden vereerd. Dus onze felicitaties nog hiervoor naar alle lieve vaders toe.

In het teken van deze bijzondere gelegenheden, organiseert stichting Iman, op zaterdag 10 mei 2014 een feestelijke bijeenkomst.

Daarvoor nodigen we iedereen van harte uit om met hun aanwezigheid hiervan een onvergetelijk avond te maken.

Programma:
– Recitatie van enkele verzen uit de heilige Koran
 – Poëzie en lofdicht
– Lezing in het Nederlands
– Lezing betreffende deze dag door de heer Mobeyyen
– Lofrede( Maddahi) door de heer Sayyed Reza Hosseini
 – Afsluitend wordt het avondmaal geserveerd
en daarna het gezamenlijk avondgebed.

Datum/tijdstip: zondag 10/05/2014 van 18:00 tot 21:30 uur
Locatie: Stichting Iman: Karel de stoute plein 23
3082 RM te Rotterdam
Info:  06-16179703/  06-9037261

Dit bericht is geplaatst in Ahl al Bayt (Huisgenoten), Islam algemeen. Bookmark de permalink.