Gezegende verjaardag van ons heer en de meester van deze tijd, Imam Mahdi(alf)

In de naam van Allah de barmhartige de genadevolle

Allereerst een warme felicitatie voor de verjaardag van ons 12e onfeilbare Imam ,de heer en de meester der deze tijde, Imam Mahdi( alf). In het kader van deze gelegenheid is er op zondag een feestelijke bijeenkomst georganiseerd.  Wij willen jullie graag van harte welkom heten voor deze bijeenkomst.

Thema`s:

Lofzang(Tawashi door de Jeugd van StichtingIman)                                                                                                                                                              – Lezing door de heer Shaibani                                                                                              – Lofzang( maddahi) door de heer S. Reza Hosseini                                                                                                                                            – avondmaal

Tijd en datum: zondag 15 juni van 17:00 t/m 21.30

Plaats: Karel de stoute plein 23                                                                                            3082 RM Rotterdam/ Nederland

Info: 06-1617970/ 06- 19037261

Dit bericht is geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink.