Condoleances voor het hartverscheurende martelaarschap van de aller hoogste ranking vrouw in het heel universum, geliefde dochter van de laatste profeet van Allah)sawa), Sayiede Fatima-tu-Zahra(SA); aan de heer en meester van deze tijd, Imam Mahdi(alf) en aan alle islamitisch broeders en zusters die de rouwperiode door verdriet in hun hart zijn trouw gebleven.

Het martelaarschap van Sayiede Fátima(SA) conform sommige bronnen, vond op 3de van het maand Jamady-ul- Thani, plaats in Medina.

Stichting Iman organiseert daar in het teken een rouwbijeenkomst en nodigt de liefhebbers van harte uit. Er wordt dan op hoog niveau rekening mee gehouden op deelname van trouwe volgelingen van Ahle-bait (vzmh) om in gezelschap van hun familie te participeren.

Agenda:

recitatie van de heilige Koran verzen                                                                                   – toespraak in het Ned.                                                                                                                   – Rouw zang (Maddah) de heer (S.R. Hoseini)                                                                   toespraak door de heer (Sayied Mobeyen)

Wanneer: vrijdag4 april vanaf18:00uur

Locatie: Karel de Stoute Plein 23                                                                                            3082 RM Rotterdam

Dit bericht is geplaatst in Ahl al Bayt (Huisgenoten). Bookmark de permalink.